آموزش کسب درآمد اینترتی روزانه تا 2 میلیون 500 هزار تومان

محل لوگو

کسب درآمد روزانه تا 2/5 میلیون تومان در منزل


کسب درآمد روزانه تا 2/5 میلیون تومان در منزل

بنام خدا

 

تبریک میگوییم به شما ، شما اکنون جزئی از یک درصد افراد خوش فکر و هوشمند جامعه نود میلیونی ایران عزیز هستید . جزئی از اقلیت مثبت اندیش و پیگیر مسیر موفقیت . آدم های موفق هیچ گاه خسته نشدند و نگذاشتند انگیزه شان از بین برود و شما جزئی از آنها هستید .

 

این توصیه برای موفقیت کافیست : بهانه ممنوع!!!

 

علم غیب نداریم ، همین که دارید این مطلب را می خوانید یعنی میخواهید تغییر اساسی در زندگیتان ایجاد کنید . فقط 10 دقیقه از وقت ارزشمند خود را کنار بگذارید و با دقت تا انتهای مطلب با ما باشید .

شاید الان که در حال خواندن این مطلب هستید غرق در بدهی باشید ، یا خسته و کلافه از جستجوهای بی نتیجه برای پیدا کردن کار و پول ، شاید هم بدنبال راهی برای کسب درآمد به روشهای نوین ، پاره وقت و بدون درگیری فیزیکی . در هر صورت شما جزئی از معدود افرادی هستید که به کسب و کار اینترنتی باور حداقلی دارید ، چرا که اکثرا منکر و نفی کننده این نوع از کسب و کار هستند . البته حق هم دارند ، چرا که اگر استراتژی لازم را نداشته باشید قطعا شکستهای پی درپی شما را خسته و سردرگم و بی انگیزه خواهند کرد .

بازار کسب و کار در ایران از سالها پیش به سمت رکود رفته و مقایسه ترازهای مالی در سالهای اخیر همواره سقوط درآمد ها و صعود هزینه ها را نشان می دهد . ورشکستگی خیل عظیمی از بازاریان و فعالان کسب و کار های سنتی گواهی بر این مطلب است .

در این میان پیدا کردن راه حلی برای برون رفت از این معضلات و مشکلات اقتصادی هر روز در ذهن ایرانیان خودنمایی می کند و شاید ساعتها وقتشان را به خود معطوف کند . لیکن حرکت بدون هدف و وسیله مناسب همواره موجب سردرگمی وخستگی خواهد شد .

جرقه های امید :

کسب درآمد از اینترنت

یک شبه پولدار شوید

فقط با چند کلیک درآمد میلیونی داشته باشید

همه ما هر روز با حجم عظیمی از این گونه تبلیغات در فضای مجازی مواجهیم که باورش برایمان سخت و گاها غیر قابل قبول است . اما میخواهیم نظر شما را در این مورد تغییر بدهیم . پس اعتماد کنید و تا انتها با ما بمانید .

 

گاهی اوقات برای رسیدن به موفقیت باید ریسک کرد

 

تیم "پول آوران" پس از سالها تحقیق میدانی و تئوریک و سابقه ای 20 ساله در فضای کسب و کار و پول سازی اینترنتی به اکسیری دست یافته است که می تواند در کمترین زمان ممکن زندگی شما را متحول کند . کافیست آموزشهایی که به شما می دهیم را به دقت اجرا کنید تا نتیجه شگفت انگیز آن را ببینید .

برای هر کسب و کاری شما نیاز به سرمایه اولیه ، مکان و تخصص های لازم و مربوط به آن شغل را دارید ، مگر در کسب و کاری که به شما پیشنهاد می دهیم و کافیست تنها و تنها ابزار معمولی که در اکثر منازل پیدا می شود و سرمایه ای که به اندازه سه بار رستوران رفتنتان می باشد را داشته باشید . یعنی یک کامپیوتر متصل به اینترنت یا یک گوشی هوشمند که البته کار با کامپیوتر کمی آسان تر است .

ایران بهشتی برای کسب درآمد و پول دار شدن شماست ، بشرطی که آموزشهای پکیج "پول دار شو" را که با حداقل قیمت و بهترین کیفیت علمی و تخصصی برای شما آماده کرده ایم را فرا گرفته و فقط و فقط اقدام کنید ، تأکید کردم بر اقدام چرا که بدون فعالیت نمیتوان موفق شد . با آموزشهای این پکیج به درآمدی سرشار و باور نکردنی خواهید رسید لیکن چاشنی این آموزشها عمل کردن و فعال بودن شماست که مطمئنا دلیل حضور شما و خواندن این مطلب همین عمل گرا بودنتان است .

حداقل درآمدی که پس از فراگیری و اجرای دستورالعمل های این پکیج در انتظار شما خواهد روزانه بین 500 هزار تا دو میلیون و پانصد هزار تومان می باشد . که این بازه بنا به فعالیت و تلاش شما متغیر می باشد . یادتان باشد معجزه "تلاش" شماست ، این پکیج تنها مسیر شما تا رویاهایتان را کوتاه تر و هموارتر می کند .

نگران نباشید تیم قدرتمند پول آوران تا انتهای راه و رسیدن به هدف نهایی در کنار شماست ، هرچند که سادگی و روان بودن آموزش ها شما را از هرگونه کمک بی نیاز خواهد کرد .

قیمت این پکیج استثنایی تنها 49/900 تومان است ، هزینه این پکیج اندازه یک شام دو نفره یا یک سفر کوتاه درون شهری است ، دلیل این هزینه ناچیز جز باز گذاشتن مسیر موفقیت و دستیابی به ثروت بی شمار برای همه ایرانیان نیست . ما هم روزی همچون شما تشنه ثروت و آرامش و کسب و کاری ایمن و تضمین شده بودیم .

فرصت را از دست ندهید ، همین الان تصمیم بگیرید :

ادامه مسیر سخت و تاریک کسب و کار سنتی یا حرکت به سمت ثروت تضمین شده

پکیج "پولدار شو" را می توانید از طریق لینک زیر تهیه کنید و به جمع اقلیت ثروتمند جهان امروز بپیوندید .

این پکیج در برخی سایت ها و پیج های اینستاگرامی با تبلیغات کاذب تا 2/990/000 تومان بفروش می رسد .

فرصت از آن شماست .

توضیح مهم : از آنجا که قوانین سایت 4kia که فروشگاه ما در آن قرار دارد در راستای حمایت از حقوق قانونی و معنوی خریداران بسیار سخت گیرانه می باشد ، لذا نگران پرداخت و عدم دریافت پاسخ یا لینک پکیج نباشید . بدین منظور می توانید توضیحات بیشتر را در بخش قوانین سایت 4kia مطالعه نمایید . پس با خیالی آسوده و اطمینان بالا خرید خود را ثبت نموده و از همین حالا به سمت موفقیت گام بردارید . 

چنانچه سوالی دارید لطفا در قسمت دیدگاه کاربران بیان نمایید تا در اولین فرصت توسط کارشناس مربوطه پاسخ لازم داده شود . 

 


مبلغ واقعی 206,143 تومان    30% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 144,300 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

دیدگاه های کاربران (5)

salman
۲ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۲۵

سلام
محتوای این پکیج چی هست؟


سلام دوست عزیز
محتوای پکیج شامل آموزش هایی هست که با عمل کردن به اونها می تونید درآمد خوبی کسب کنید حتی بیشتر از اعداد و ارقامی که گفتیم . مسیری که ما خودمون طی کردیم و ازش جواب گرفتیم .

-

salman
۲ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۲۶

سلام
این پکیج چه چیزهایی رو آموزش میده؟


سلام دوست خوبم
محتوای فایل رو پس از خرید میتونید ملاحظه بفرمایید . آموزش هایی بسیار کاربردی و کاملا قابل استفاده و در عین حال آسان . با حداقل دانش رایانه ای می تونید انجام بدین و به درآمد برسید

علی
۳ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۲۹

لطفا توضیح بیشتری در خصوص پکیج بفرمایید . چون صرفا به کلی گویی اکتفا شده و محتوای پکیج توضیح داده نشده که در چه زمینه هایی آموزش می دهد


سلام دوست عزیز
در پکیج آموزشی روشی رو توضیح دادیم که از طریق اون میتونید موفق بشید . اعتماد کنید و خرید کنید ، مطمئنا شگفت زده خواهید شد که چقدر ساده و بی دردسر می تونید درآمد داشته باشید .

محمد خ
۳ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۴۷

سلام
می خواستم به مسئول این سایت بگم که من سایت فروشگاهی خودم رو کمتر از 40 هزار تومن ایجاد کردم. داشتم به این فکر می کردم چطور می شه روزی 2.5 میلیون دراورد خوب معلومه.دقیقا کاری که شما انجام می دین . یعنی یک فایل رو با تبلیغ آب و تاب دار می فروشید به یک عده افراد کم اطلاع. در ضمن خود کسب و کار اینترنتی 20 سال هم نیست وارد بازار های جهانی شده. شده پس چطور شما بیست سال تحقیق کردین؟؟؟؟؟
اگر کاری بود که روزی 2 میلیون درآمد داشت مسلما شما اینجا نبودید که فایل بفروشید.
لطفا به سوال من جواب بدین.البته به احتمال زیاد در این مطلبای منو در سایت نمی گذارید چون کاسبی تون به هم می خوره!
موفق باشید.


سلام دوست خوبم
در سطح شهر هزاران رستوران می بینید یا هزاران سوپر مارکت : آیا همشون درآمد بالایی دارند یا عده خاصی موفق به کسب درآمد بالا میشن . اینکه شما چه استراتژی در کار انتخاب کنی مهمه . اینکه از چه روشی استفاده کنید مهمه . اینکه یکی مثل اسنپ بیاد و روزی 650 میلیون تومن درآمد حداقلی داشته باشه نشان از انتخاب روش صحیح و استراتژی درسته ، در حالی که خیلی آژانس و شرکت های حمل و نقل وجود داره . ما هم در کنار آموزش های عمومی که همه جا هست یک استراتژی جدید رو آموزش دادیم که از طریق اون میتونید درآمدی بیشتر از حد تصورتون داشته باشید .
این روش کاملا تضمین شده و مطمئنه ، روشی که خودمونم درآمد خوبی ازش پیدا کردیم .
با دیدگاه شما کسی که بستنی فروشه اگه درآمدش بالا باشه دیگه نباید بستنی فروشی کنه !!!! کمی غیر منطقیه دیدگاه اقتصادیتون .
پیروز باشید

ویدا
۲۰ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۰۳

من قبلا هم تو یه سایت دیگه خریدم یه پکیج عاموزشی....خیلی طولانی بود و به درد نخورد ....کلاهبرداری بود....شما چجوری تضمین میکنین که پولی کن میریزم جیبتون برگرده؟

سلام خدمت شما
شیوه کسب درآمد در کتاب و فیلم های آموزشی که براتون ارسال میشه بطور کاملا واضح توضیح داده شده . کار سختی نیست فقط نیاز به کمی تمرکز و خلاقیت دارید تا در این روش بتونید کسب درآمد کنید . تضمین این روش میزان تلاش شماست . قطعا بدون تلاش هیچ کسب و کاری موفقیت آمیز نخواهد بود .

اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.

ایجاد وب سایت یا
فروشگاه حرفه ای رایگان

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما